Followers

Sunday, February 21, 2010

Hutang darah dibayar darah (18SG)


Amir tampak kebingungan, sambil memecut laju BMW 5 Series nya dia pun tiba diperkarangan rumahnya. Rumahtangganya sedang bergolak. Isterinya mahu meninggalkanya melupakan mahligai indah yg mereka bina sekian lamanya.

Amir : Safirah... ko nak kemana ni? Jgn ko nak derhaka dgn suami, Tempik si Amir

Safirah : Saya nak meninggalkan abg! Tak tahan saya dgn perangai abg yg terlalu Materialistik! !

Amir : Abih Beg-Beg tu... Yg ko pakai tu... Crocodile, Samsonite tu semua aku beli hasil titik peluh aku tau... .!!

Safirah : Tapi... .

Amir : Tak da tapi-tapi... .Kau nak tinggalkan aku... jgn bawak beg beg kepunyaan aku ini..

Pegilah ko selai spinggang!!

Safirah : Abg ni Kejam... .Tak mengenang budi..sell.. . .

Amir mencelah...

Amir : Oh tak mengenang budi... !!! Hoi Safirah, cuba ko ingat balik masa ko eksiden dulu... .ni hah darah yg mengalir kat dalam tubuh aku ni hah yg jadik.. ... . penyelamat dikala nyawa kau tenat... Skarang kau nak tuduh aku tak mengenang budi!!

Safirah : Abih nak saya bayar balik hutang darah abg lah ni... ??

Amir : Kalau itu hakikatnya!! ... ... . Kau tak payah nak tunjuk keras... ko tak da apa... harta bende... nak bayar balik semua yg aku berikan pada kau selama ini...

Air mata Safirah mengalir laju... membasahi pipinye yg berjerawat itu!! Safirah tak berfikir panjang setelah didera secara batiniah. Dia pun mula membuka segala pakain yg sedang dipakainya.. .

Safirah : Baik !!!!! Saya akan Keluar dari rumah ni tanpa seurat benang...

(Sambil membuka Baju Kurungnya).. Nah (sambil Mencapak ke arah Amir) amik balik Baju Kurung Den Wahab yg awak belikan Raya dulu!!!!

Amir tersentak !!! Safirah cuma tinggal bercoli dan sluar dalam saja... ...

Jiran tetangga mula mengambil perhatian..

Safirah : Nah !! (sambil Mengambil sesuatu dari dalam Seluar dalamnya) Ambik Ni !!!!!!!

Si Safirah mencampakkan Tuala Wanitanya yg dipenuhi darah itu!! kpd Amir...

Amir : Eii..iiii..Apa ni ..Pen...

Belum Sempat amir mengahabiskan ayatnya... .

Safirah : TU!!! BAYAR BALIK HUTANG DARAH AWAK, SAYA BAYAR SECARA INSTALLMENT

Naz : Tak elok ungkit mengungkit nanti anda akan terima balasannya. Ahaks...

12 comments:

~ h a n i m h u s i n ~ said...

hype di hari ahad!

hahahaha..senyum lebar anem baca entry ni...

x baik ungkit2 ni,nnt mati siku berlubang..hee

GhOsToNe said...

hahahaha....
adoyai!
mental betoi2!

~ ReD ~ said...

muahahahah...kahkahkahkahkah..wahahahahaha...wakakakak~~~

adeh! jatuh katil dah gelak guling2..hehe

Naz said...

cik Anem...
pokcik pun gelak skali nie... hahahahaha....
eh, betul ker siku boleh berlubang kalo suka mengungkit erk?? hehehe

Naz said...

GhOsToNe...
memang mental tahap 8 petala.. hahahaha...

Naz said...

~ ReD ~...
hahahaha... kalo jatuh katil, bngun sendiri erk... :p

Kish said...

muahahahah *gelak guling2* funny ah abg naz.. celah mane ni dpt? he he.. kalau ade la golongan senget camnie.. sengeh2 kupang i selalu. ha ha.

p/s : sengeh kupang = ubat mujarab awet muda

Naz said...

Kish...
pokcik dpt dr email.. ntah saper ntah kasik... memang sengetlah minah ni kalo crita benar... hahahaha...
~tengah praktis sengeh kupang nie... :p

nand nasyari said...

laki bini cmni pon ade ke..? hak3 :P

~ ReD ~ said...

ala..x larat dah nak bangun.. sakit perut gelak tambah sakit montot sebab jatuh..hehehe

~ h a n i m h u s i n ~ said...

hahaha,,

arwah ma pesan,,jgn mngunkit,,
nnt kat akhirat siku lubang..

nnt buruk..

sweetsuraya said...

hahaha....
gelak guling bace entry ni...
ilang sume duka di hati....
lawak mmg jd penawar la...