Followers

Saturday, October 24, 2009

Mak yg kejam


Email dari Su...






KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.

Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah.

Naz : Apa punya mak lah mcm ni... :(

10 comments:

mamai said...

tu bukan gambar mak budak yang kena dera sampai mati tukan

Redynne™ said...

hmmmmmmm....

untuk mereka2 yg sanggup mendera, merogol dan meliwat ni..sepatutnya diperlakukan sama ngn apa yg telah mereka perbuat..

pastu tanye mereka2 tu.. amacam rasa? :P

dasa menate hare tul..

al said...

salam...naz,

tq sudi singgah..blog saya kena sabotaj..dah kesan IP tapi tak dapat.

apapun tq..

p/s: cete budak dirogol, diliwat dan didera tu adalah sangat tragis..tak tahu apa nak jadi ngan dunia hari ini..semakin kejam, kejam..! patut kedua-dua ibu dan org afrika tu di hukum pancung saja dan tubuhnya bagi makan kat buaya di zoo melaka..geram betul saya naz..

apalah dosa budak kecil yg berumur 3 tahun tu dilakukan mcm tu?..

naik darah anaklaut ni bro baca berita2 mcm tu..

joegrimjow said...

mak ke benda nye ni???

seroja jingga said...

ini namenye binatang!
bukan manusia!im speechless masa tengok kat berita pasal budak nih..
azabnye..hanya Allah yang tau

Cik Cookie said...

Hot mama with black heart.

Cik Cookie said...

Hot mama with black heart.

liesaemilia said...

xde hati perut agknyeeee!

liesaemilia said...

xde hati perut agknyeeee!

FiNa said...

llki 2 sudan kannnnn?