Followers

Monday, April 12, 2010

KISAH NEGRO YANG HAUS...


Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat
tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die
dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku
akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak
sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok
punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu
jadi...............

.....mangkuk tandas wanita...

Naz ~ Cakap biar terang... hehehe

5 comments:

Putri_Aizat said...

haha...padan muka negro tuh...hambik ko jadi mangkuk tandas...haha

nand nasyari said...

hahaahaha..padan muke negro...
putih kunun./..hahahah

pakcik kordi said...

kaakahH!!!!!pdn muka beliau!

Wanita Mutalib said...

hahahahahahahaha...

hati2 dgn apa yg kita mintak..


kan kan kan...

mamai said...

tu la lain kali pikir dulu apa nak cakap