Followers

Tuesday, January 12, 2010

Menakjubkan... sungai di dasar sungai...






Naz : Subhanallah... siapa tahu tempat ni kat ner??

22 comments:

ViLdA FiDa said...

mane ko dpt info ni???

mamai said...

nice betapa besarnya ciptaan tuhan

Cik Cookie said...

cantik sgt tapi takut nak masuk.
huhuhuhu

GhOsToNe said...

menakjubkan..

tp takut pn ad...

kasihkuamiera said...

keagungan tuhan

naqiubex said...

Ini kat Mexico..
ini link dia
http://acidcow.com/pics/5546-underwater-river-in-mexico-4-pics-video.html

Jawa a.k.a USERMODE said...

hurm... macam aquascaping aje punye view. hu hu hu..nak buat lah dalam tank aku nanti. thanks for the idea bro :)

Fathi Adha said...

nice...

tak penah jumpa tmpat mcm tu...
kebesaran kuasa Ilahi..

Apih Halim said...

Astaga..betul ke ni?
Subhanallah..menakjubkan
Teringin nak masuk ctu...nak!!!!

lea said...

cantik

EYANG RESI 313 said...

Mengunjungi di pagi hari untuk para sahabatku
Tetaplah berkaya dengan hati yang jernih dan memancarkan cahaya Tuhan.

Begitu besar kuasa Tuhan.

Naz said...

ViLdA FiDa...
pokcik dpt dari email... menakjubkan kan???

Naz said...

mamai...
betul... bnyk ciptaan Tuhan yg masih belum kita lihat lagi..

Naz said...

Cik Cookie...
besar kan sungai tu... nampak penyelm2 tu mcm anak2 ikan dlm akuarium jer... hehehhe

Naz said...

GhOsToNe...
aku pun takut tengok sungai sebeso dan seluas tu... hehehe

Naz said...

kasihkuamiera...
tu salah 1 drp bertrilion2 ciptaan Allah yang Maha Agung.. tq

Naz said...

naqiubex...
terima kasih bro... baru puas bila dpt tengok video tu... :)

Naz said...

Jawa...
dah dpt idea bro? bagus2.. hehehe

Naz said...

Fathi Adha...
ciptaan Illahi x terhitung bnyknya.. malah mungkin infiniti.. Subhanallah... :)

Naz said...

Apih Halim..
brtul bro.. tmpat ni kat Mexico.. bro naqiubex ada kasi link kat komen dia kat atas tu..

Naz said...

lea..
memang cantik dan tersngatlah pelik buat kita... hehehe

Naz said...

EYANG RESI 313...
terima kasih sudi berkunjung... ciptaan Allah sungguh luar biasa... Subhanallah... :)