Followers

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya buat semua pengunjung setia KotakEmail



Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri. Mohon Maaf Zahir serta Batin jika ada tersilap kata dan terkasar bahasa. Kalau sudi silalah amek kad raya ni dan tampal kat blog masing2 yer... :-)

Ini ada lagu Hari Raya buat semua pengunjung setia blog KotakEmail. Teristimewa buat semua...


Blog ♫ My Guitar And I ♫

Design kad rayer by HysMan...

Naz : Blog ni akan stop entry terbaru sampai aku puas berhari rayer... kalo rindu kat aku jerit kat komen section atau kotak borak... Aku akan sentiasa rindukan korang.. muaahhhh!!!!!

32 comments:

Kish said...

he he, d first yeah~! (^.^) smat hari ghaye abg nazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, maaf zahir batin gak, nak duit ghaye~! DUIT GHAYE tau, he he

wah, siap ade lagu lg kat sini, he he... nice2... x kering idea la abg naz ni, gud2. he he

apepun, smat hari raye k. mkn ketupat lemang tu, jgn manyak2, nanti semput :D. n jgn lupe pose 6 tau... baru leh raye betul he he.

take care. salam aidil fitri utk abg naz sefamly ye (^.^)

Annies said...

Selamat Hari Raya. Minta Maaf Zahir dan Batin juga. sedap lagu...

Annies said...

eh.. lawanya kad dan gambar org dalam kad tu. cute dan ensyem la...

jemarisepi said...

SELAMAT HARI RAYA..
MAAF ZAHIR BATIN K...
MANA LAH TAHU ADER SALAH SILAP SEPANJANG KITA BERBLOG...

Solehah said...

Selamat Hari Raya....

mamai said...

seda lagu raya...selamat hari raya semoga maju jaya berhati-hati di jalan raya

meorazor said...

Slamat Hari raye Bro
Maaf Zahir batin

Redynne™ said...

Salam aidilfitri utk awk juga..

Maafkn tutur kata yg t'silap tanpa disedari.. :)

hati2 memandu..

amirul said...

Salam Naz,

Selamat menyambut Hari Lebaran yg bakal kunjung tiba... semoga raya tahun ini memberi kegembiraan y maksima kepadamu... Salam aidilfitri dari kami buat sekeluarga mu...:)

hysman said...

Salam bro,
kali ni aku taknak merepek + merapu kat blog ko..aku nk serius.. ko tgok muka aku penuh bengis nih weihh...sambil kening aku terangkat.. hahaa.. :p

Naz,aku sbg saudara maya ko,aku mintak maap klu ade terlanjur aku menaip..tersilap tekan punat keyboard..typing error dan khilaf utk membalas komen ko.. aku susun 20 jari tangan + kaki pohon kemaafan dr ko.aku insan tak sempurna yg memerlukan bantuan +ve dr org sekeliling..gwa mintak ampunn..
InsyaAllah cuba mempertahankn ukhwah persaudaraan seislam maya nih..oraitt bro..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
SALAM LEBARAN buat ko dan ......
Dengan tulus ikhlas maaf zahir batin..

~gwa nk balik planet zargus nih.. challoww.. :p

hysman said...

aku nak tambah skit beb..
padam ar nama aku kat post ko tu..
ckp jer ko yg buat..wokehh!!
ehee.. :)

Dj Epoi said...

Ltakkan nama Gua yg buatkan Man heheheh..........

Haram cikit pon tak tau nak design siut! hehehehheh.....

Walaweiiiiiiii ada serak2 basah siut!!! almaklumlah PUASA lah kan? hehehhehehhe

Raya Selamat pada semua!!

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

salam aidilfitri. maaf zahir & batin... =)

Naz said...

Kish...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN buat Kish. dah beso panjang ni nak duit rayer juger ker?? hahahaha...

selagi idea pokcik belum kering, selagi tu pokcik akan berkarya..

banyak kumpul duit raya tahun ni?

Naz said...

Annies...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN buat cik Anis. terima kasih... :)

kad rayer pertama pokcik guna virtual kad. hehehe...

Naz said...

Jemarisepi...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN
kiranya kita 0-0 yer...

Naz said...

Solehah...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN

Naz said...

Mamai...
sedap? terima kasih pasal suka... SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN

Naz said...

Meor...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN

Naz said...

Cik Red...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN... kalo ada salah dan silap minta dimaafkan yer...

Naz said...

Amirul...
Waalaikumsalam...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN bro... kalo aku ada salah silap, jng ko simpan dlm hati yer... ;)

Naz said...

Man...
Aku jugak hulur 20 jari tangan dan kaki mohon ampun dari hujung songkok raya sampai selipar raya ko.. aku ni selalu taip main lepas jer. manalah tau kot2 ada terkasar bahasa dng ko. kita set 0-0 yer bro. pas ni aku nak buat lain.. hehehehe...

SELAMAT HARI RAYA..
MAAF ZAHIR BATIN...

nama ko tu, biar saja la kat sini sebagai kenang2an di hari tua nnti... hehehehe...

>zargus ok? x der gempa bumi?? ahaks..

Naz said...

Dj Epoi...
kalo letak nama lu, nnti timbul isu plagiat la pulak.. hahahaha...

pasal serak2 tu, tekak aku kering giler la. pasal poser....

SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN

Naz said...

Putra Al-Maliki...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN :)

mamai said...

naz kau masih berya lagi ker lama hilang

Naz said...

mamai...
aku ada, tp sibuk ngan mender lain. hehehehe...

anaklaut said...

salam...naz,


salam singgah...:)) anaklaut mengizinkan bro naz mabil puisi itu...

naz, saudara saya yg dirahmati allah swt,

apa saja yang ada di dalm blog anaklaut, yg naz boleh gunakan, anaklaut mengizinkan..sangat terharu..

ikhlas,

anaklaut

Naz said...

anaklaut...
waalaikumsalam wbt... pokcik juga amat berbesar hati kerana awk sudi beri izin utk pokcik buat lagu poem2 dlm blog Anak Laut tu... terima kasih ya... :)

Annies said...

masih lagi beraya pokck??

Naz said...

Anis...
hari beraya 4 buah rumah.. sok tengok keadaan... hehehehe

kimisai said...

artis ke..jhahaha


nice la bro...

Naz said...

kimisai...
artis pebendernya... ni la hobi aku di kala bosan tahap 8 petala... hehehe... tq bro ;)