Followers

Tuesday, November 17, 2009

Gabra punya pasal...


Email dari Suzry

Aku dengar cita ni dari mak aku..
kat baling ada satu famili...
famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu.

satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu depan dia.
tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang dada..
kelam kabut dia ..pastu bini mak mertua dia pun datang terkam..semua terkejut..
semua dh gabra..sambil pegang2 dada...ayah mertua dia pengsan..
tk sedar..pastu macam sedar tk sedar..

menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu sebab dia ribakan.
dia gabra jugak...pastu bini dia pun surh sambil tolak2 bahu...
mak dia suruh lagi...
dh gabra sgt, dia pun buat..
dia letak kt telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap...

"MA ROBBUKA...." ""
terkejut bini n mak mertua dia..
tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound..
"OII..AKU TK MATI LAGI DEYY...'""
sambil ayah mertua dia tu urut2 dada dia..

sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal..dia dah jadi malaikat..


ooiiittt...ooooiiiittt.... ketawa tu kaver skit eh...

Naz : Hahahaha...

8 comments:

jemarisepi said...

sengal nya....hik hik hik

atie said...

Salam Naz,,,

Lawak gak naz nie yek.....suspend aje rupanya kelako....

mamai said...

gila ah sure hidup balik orang tu

SYAbAR said...

kalau hahaha ketawa besar, dah kau tak bg ketawa besar so akak gelak hihihi je la.... amacam Naz!

tengku_fir21 said...

haahahahhaa...
ok per ckp cm tue at least sedar ...
wakakaka

Farhana said...

Pokcik lawak??? Adehhh!!! Tak betoi ade laa.. Hak hak hak.. ;p

~ gabra pny pasal, mcm2 kita blh buat kan.. ;)

bUdAk kEnTaNg said...

mengong punya olang.. gabra ke gubra?? hehoheheo

Framestone said...

he...23x
Naz2 rajin mu ek.... ok gak tue..confirm xjd nk mati kan

www.broframestone.com