Followers

Monday, December 14, 2009

SILA BACA



Email dari Man...

baca skiranya anda mngaggap diri anda beragama islam!

sebelum kamu baca,saya berjanji untuk menyampaikan mesej ini kepda kawan-kawan saya yang lain dalam lingkungan tiga hari selepas habis membaca surat ini.

wahai manusia,adakah iman kamu kuat atau lemah. adakah kamu berani untuk melawan DAJJAL.iman kamu hendaklah kuat dan hendaklah kamu jangan memikirkan kamu kuat.surat-surat berantai,mesej palsu,mesej nasib adalah semua tidak bagus.mempercayai nasib adalah fasik.hendaklah kamu membaca surah al-kahfi setiap masa yang lapang.

dajjal akan keluar apabila MasjidilAqsa tidak berazan selama 5 atau 7 hari. kemungkinan pada 21/12/2012. ramai orang fikir itu tarikh kiamat. TIDAK!!!! Nabi Isa tidak turun utuk berdakwah lagi selama 7 tahun!! dajjal ada 30. semuanya akan insaf sebelum mati. dikatakan dajjal benar akan berkuasa selama 44 hari atau tahun. jangan takut... dajjal tidak boleh masuk baitul maqdis,mekah dan madinah.

ya'juj dan makjuj tidak muncul lagi. kaum yang telah dkepung dan diperangkap oleh raja zulqarnain dan kaumnya serta membina dinding tinggi yang diperbuat daripada besi dan tembaga. haiwan yang aneh,ad-dabah,tidak keluar lagi.haiwan sepanjang 60 hasta ini membawa tongkat Nabi Musa dan cincin Nabi Sulaiman. matahari masih tidak terbit dari tempat terbenamnya bermakna pintu taubat masih terbuka.

kekurangan gempa bumi dan gunung berapi mengakibatkan tekanan pada bumi lalu mereka bencana terbesar di dunia. laut akan kering dan menjadi gurun. neraka jahannam akan terbuka pintunya. kiamat akan berlaku apabila tiada orang menyebut nama ALLAH.

sebarkan kepada orang lain terutamanya umat islam. sesunguhnya kiamat adalah jari hantu dan kelahiran Rasul Allah SAW adalah jari telunjuk.betapa dekatnya kiamat itu.sebarkan lah kerana kamu telah berjanji di awal surat ini. jika kamu tidak menghantar surat ini seperti janji yang kamu telah kotakan. sesungguhnya orang yang mungkir janji dia adalah munafik. dan orang munafik dimurkai ALLAH!!!!!!

Naz : Jangan terpengaruh dakyah dari barat...

3 comments:

Farhana said...

Yep.. Betul tu pokcik naz.. Saye baru jek dengar psal benda ni dari geng sekelas saye.. Mamat ni bnyk kaji psal benda2 ni sume.. Bila dgr cerita dari dia, saye rase kita ni mmg dah bnyk ditipu oleh barat.. Yg paling latest sekali tu filem 2012 tu laa..

Mnurut dia.. Tarikh tu sume hanya rekaan satu golongan yg dinamakan Illuminati.. Pengamal ilmu dark side tak silap. Pecaye pada Azazil. Dorang pecaye dgn beberapa ritual, pintu neraka akan trbuka dn melepaskan Azazil ke dunia.. Tu kepercayaan dorang laa.. Tapi Azazil kan dalam Islam adalah malaikat yang diciptakan dari api dan tak mahu tunduk pada nabi Adam..

Ritual tu cuma boleh dijalankan sekali dalam 11 tahun..

Kalau kita kaji balik..

11 September 1990 - New World Order
11 September 2001 - World Trade Centre tragedy
11 September 2012 - ???

Tu semua propaganda dorang untuk mengaburi mata umum, kata itu ini, pengganas laa, hari nak kiamat, tapi sbnarnya dorang nak jalankan ritual tu..

Saya nak cerita lebih2 pn tak berapa arif lagi.. Kalau minat boleh carik pasal benda ni.. Signifikan di sebalik tragedy world trade centre tu yg dorang claim pengganas yg buat tp sbnarnya ade agenda lain.. Hmmm.. Kisah piramid.. Semua tu ade kene mengena dengan soal tarikh kiamat yg digembar gemburkan..

Pesan kawan saya, boleh baca tapi kene tetapkan nawaitu, hati kene betul, kene kuat dn yakin, sbb benda ni kalau salah input boleh memesongkan akidah..

Wallahuallam..

Cik Cookie said...

info yg baik.
mekasih buat yg posty entry nih

GhOsToNe said...

thanx~!