Followers

Sunday, March 21, 2010

Putus tunang


Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak
mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak
pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........ Benci .........

Naz ~ Bercinta biar beribu.. berkawen biar lah satu... eh boleh pakai x?? :p

10 comments:

aYu said...

ha?
hahaha..

~ ReD ~ said...

muahahahaha... lawak2.. kalau kena kat diri sendiri, terasa macam nak gi bunuh2 je mamat tuh.haha

Naz said...

aYu...
hahahaha.... :p

Naz said...

~ ReD ~...
jgn kamu yg buat mcm tu kat bf kamu dah ler... hehehe

pakcik kordi said...

pakcik kordi bru aje lps putus cinta....huaa......

sweetsuraya said...

ish3....lelaki......hmmmm....

Naz said...

pakcik kordi...
aduhai pakcik kordi... putus hari ni bukan bermakna putus selama2nya... boleh try lagi pas2 nie... awek2 ramai tu... ;)

Naz said...

cik Su..
iyer.. ada apa dgn lelaki?? :D

Ieza said...

kalu girl plak yg camtu..camner..bleh trima x..he3

nand nasyari said...

hahaha..sumpah best gile.... ;D