Followers

Wednesday, February 25, 2009

KONVOI PARI




Naz :Berhijrahlah dari perkara yang baik kepada perkara yang lebih baik. Nasihat kepada diri aku sendiri..

7 comments:

hysMan.. said...

haiwan yg takde lampu merah ijau pon takde satu pon yg eksiden..
inikan pula manusia,tiap2 ari eksiden...hai...

amirul said...

Salam Naz,

Banyaknye pari tu? Banyaknye info dari mail u erk? bagus2...

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hohoho..byk nye..ad pe info x ek psl gambo ni..ikan2 tu nk g memane ke..

Naz said...

Man..betul tu. manusia ni namanya ada akal, tp kurang guna. pari2 tu pulak bertindak ikut naluri. x berlanggar pun...

Amirul..boleh tahan juga email2 yg aku dpt. tp bnyk spam yg tah hapa2. so, aku tapis dulu sebelum aku masukkan dlm n3.

GM..aku dpt gambo jer, tp x der detail. kita andaikan saja ikan2 tu berhijrah ataupun nak cari tempat baru yg x der pencemaran laut...

hysMan.. said...

instict is good but always do a mistake bro..
wakakakakaaaa..

Jaws said...

menarik giler pic nih..
apsal diorg gerak reramai?
mesti ada sumthing wrong nih
macam kes tsunami dulu..
takde info2 lain ke pasal benda nih?

Naz said...

Jaws,X taulah pasal apa. Aku x der info pasal tu.