Followers

Friday, July 24, 2009

Balasan Perempuan Kerek


Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya.”Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol,” katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. “Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau,” kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagi lar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. “Proootttt!! ! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan “gas aslinya” dalam lif tu.

“Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,”kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.

Naz : Mamak... telur rebus setengah masak seploh...!

13 comments:

mamai said...

nasib baik aku dah balik dari sembahyang kalau tak sure batal sembahyang aku tadi

ameeza77 said...

hahahh, lawak! sakit perut deb :))

jemarisepi said...

NAK GELAK NAK GELAK...DAH LAMA X GELAK NIH..NAZ,KO CHOI TAU..HAHAHHAHA

tengku_fir21 said...

hahaahhahaa
klu gue perempuan tu mesti sanggup spray perfume tu kt ruang dalam lif tue...

Lili Puteh said...

busuk gile..

amirul said...

Salam Naz,
Hahaha! padan muka depa...gua tabit kat mamat tu sempat bagi gas asli lagi hehe... :)

sweetsuraya said...

hahahaha...

nk tumpang gelak gak...

=)

FiNa said...

tak senunuh!

BaBbliNg BaR0nNESs said...

:)
best2. *smiling*

Redynne™ said...

uwweeeekkk!!

skali perfume asli daa..

*kuntut telo? peeerrgghh!! paing bau.. :P

hysMan.. said...

hahahahhahahahhaha...
gwa takleh blah laa..
hehehehhee..
aku sama itu olang..
baek punya perfume..kihkihkih...
naseb baek tk mkn telor pindang..
kahkahkah..

syaf said...

hahaha perfume baekk punye...kiwak nye nye mamat...aku pon nk wat cam itew ler pade mereke2 yg kerek2 cam ni

miss GAZA said...

tolonglah mamat ni!!
gelissla!!