Followers

Thursday, July 9, 2009

Sedang Mencari Awek



Naz : Hahahaha.... terdesak sangat la tu

18 comments:

lucky said...

uishh.. nk cri la tshirt cmtu shelai.. heheh..
mst rmai pndang.. :P

hysMan.. said...

promotion hebat da mcm jualan hebat pakson..haha..
desperate men..
agak2 ko,ade yg tersekat kaa..

Dj Epoi said...

Siut!!! jew!!!

Lantak diaorang lah hehehhehe

Lu duo orang tak teronginnnnn ker nak pakei cam tuh weih?

mamai said...

aku sure tak pakai t shirt tu....bior la tak ada awek

:. aYu .: said...

err...ingat pakcik naz yg dsprate nak carik awek.ekekekeke

pu3 balqis said...

haha23..
gila desperate la kot..
kaum2 lelaki..
sila2.. bley order kot kat tuan punya blog..
;-P

Redynne™ said...

hehe..

dasat..

Cik Akma said...

haha. agak r. :P

dyanna said...

I like your blog.

asyraf said...

sp nk bju cm2??? rm10 jerk..

anaklaut said...

kat mana jual baju tu..

nak beli satu..

tq sudi bagi ulasan di anaklaut

ZARA 札拉 said...

mak aii~

dia perlu letak nombor telefon skali~ baru syok~

Zamz said...

haha tak sanggup nak pakai

syaf said...

smart nyew...aku nk sa2
hahahahah

fazadilla said...

hahaha..terbaik okay!

Sulela said...

Dia nak orang yang pandai masak, mengemas, menjahit, suka kucing, boleh tanggung dia dan apa ntah lagi satu tu. Tak ada maknanya. Reject la...huhuhuhu

FiNa said...

reject! reject!!!!

Cik Seri said...

kenapa x de no hp kat baju tu
hehe

btw: ada juga yang sanggup pakai baju macam tu