Followers

Sunday, July 12, 2009

Lelaki Vs Wanita


Duit
Seorang lelaki akan bayar 2 Hinggit untuk barang berharga 1 Hinggit yang dia perlukan.
Seorang perempuan akan bayar 1 Hinggit untuk barang berharga 2 Hinggit yang dia tak perlukan tapi ada sale….

Bilik Air
Lelaki biasanya ada maksima 5 barang dalam bilik air iaitu berus gigi, obat gigi, pisau cukur. Krim Pencukur dan Sabun (semua tu pon rembat kat Hotel).
Kadar purata barangan wanita dalam bilik air adalah 37. Barang barang nih korang tak kenal pon jadik takyah lah senaraikan kat sini

Berhujah/Berdebat
Seorang pompuan memiliki kata putus/akhir dalam setiap perdebatan.
Apa apa yang lelaki katakan selepas itu akan di jadikan bahan permulaan perdebatan baru.

Kucing
Pompuan suka Kucing . Lelaki kata dia suka kucing , tapi bila pompuan tak nampak disepaknya kucing tuh ahaksss….

Masa Depan
Seorang pompuan risaukan masa depannya sehingga dia mendapat suami
Seorang lelaki tak penah kesah risaukan masa depan dia hinggalah dia dapat seorang isteri

Berjaya
Seorang lelaki yang berjaya adalah lelaki yang mampu membuat banyak duit untuk di belanjakan oleh isterinya
Seorang pompuan yang berjaya adalah pompuan yang berjaya memikat lelaki seperti di atas… ahaksss

Perkahwinan
Seorang Perempuan mengahwini seorang lelaki berharap dia akan berubah tapi tak gak berubah ubah sampai ke tua…
Seorang lelaki berkahwin dengan seorang pompuan berharap dia takkan berubah, malangnya semuanya berubah… mental dan fizikal ..

Naz : Peace.. no war...

16 comments:

ihsan_huhu said...

haih pompuan2 zmn skang...

jemarisepi said...

hamboiiii...x semua ppuan zaman skunk cam tu tau....yg banyak nya skunk lelaki tumpang kesenangan org ppuan..x caya...?cari lah sendiri...hahahhaha

IxoR@ said...

Itu la yg membezakan lelaki & perempuan tapi bukan semua pompuan over tau!

Lili Puteh said...

wah2.
ada 37 barang dalam bilik air??
abis tu besar mana la bilik air tu nak muatkan semua barang2 tu.
amboi, suke suki je..
puteh ada 5 barang je tau..

yg lain tu, memang ada logiknya..

rhapsody LiN said...

ahahahhaha~

ku tergelak sorang2 bc bende nie.

ye kottt~
tp x semua.
:p

naqiubex said...

hahaha...
nice one

Shahrul (Nama Sebenar) said...

naz,
aku suka dol ayat-ayat ko ni
tersenyum aku sendirian :)
hehehe

Dj Epoi said...

Gua sokong weih!!!

Baru kali ini ENRTY yang menunjukkan kelebihan kita hehehehehe...

Jangan marah arrrrr KAUM HAWA!!!

SuFy said...

no..pompuan akn byk perubahan bila da kawen..lelaki yg x pndai berubah...cuz i said this lelaki tetap akn kuar dgn memberwaktu mlm..huhu

nonna manis said...

entry agak berat sebelah je..tp tergelak je bace sorg2..hehe

cookie devine said...

Ye ke??Mana mungkin tapi almost 60% sama.

pinkaholic eqa said...

ha3...post ni cm lawak n mnrik utk dbce...huhu
tp cm xsumenye btl la kn..hho..
len org len cre kn

Redynne™ said...

mcm x aci je n3 nih.. hmmmm...

hysMan.. said...

gwa dgn DJ epoii sokong 100%..
hahahahaaa....

Redynne,aci tak aci..aci tak acii..
ACI......
:p

FiNa said...

naz, mande2 mu ye naz!

man! ngengade.......

Redynne™ said...

hysman,

mmg sah sah x aci... :P