Followers

Monday, August 10, 2009

Pejalan kaki pun boleh dilanggar


Sila tunggu dan perhatikan gambar ini seketika...

Naz : Mcm mana kita berhati2 pun, kalo dah ajal... ajal juga...

9 comments:

miss GAZA said...

penah tengok vid ni..
erm,
tula..
klaw dah ajal..
mmg dah xdak apala yg leh nak dihalang lagi..
huu

hysMan.. said...

waduh..
terok jugak ni..
kasihan si pejalan kaki terseboott..
kesilapan org lain die yg jd maksa keadaan.
sama2 ler kita berhati2 d jalan raya..
ingat org tersayang..
;p

mamai said...

perghh sadisnya....tapi nak wat camner dah tersurat macam tu

joegrimjow said...

trick je ni kan>

pu3 balqis said...

huhu...
ajal maut di tangan tuhan..

mmg takdak menda nak dikata g dah..

tengku_fir21 said...

owwhhh
tragis nyerr

Jard The Great said...

ajal menjemput.. tak kira sepa dan apa keadaan nye.. huhu..

salam singgah dari ku.. ;p

anaklaut said...

salam.

perjanjian manusia dengan tuhanya sudah tiba..bila tiba masannya..sesaat pun tidak lebih atau terkurang..

tq singgah anaklaut naz.

cookie devine said...

ngeri sehhh