Followers

Wednesday, August 12, 2009

Ubat selsema babi


Email dari Su...

Salam..... sy baru balik dari thailand. sy ke pulau temelang dan ban tun. apa yang sy nak kongsi ialah cara mereka mengubati penyakit selsema babi.

bahan2nya adalah


1. air kelapa
2. kurma
3. mangkuk

cara2nya

1. masukkan kurma ke dalam mangkuk
2. tuang air kelapa
3. biar sejam dua
4. minum air kelapa bersama makan kurma


tq

9 comments:

mamai said...

macam mana hasilnya boleh aku cuba untuk flu aku nie tak

hysMan.. said...

Hwang Nwang boleh jugak ke??

cookie devine said...

kurma tu kan antara buah di syurga.elok kita cuba.

tengku_fir21 said...

owwhh
sangat simple dan tradisional...
blh cuba...

Nursuzry said...

lagi satu naz! mak aku cakap rebus bunga lewang pastu minum. insyaAllah ok.

pada yang flu pun leh gak buat cara cam ni.

pu3 balqis said...

a ah.. la.. cam ada baiknya ja..
tapi da macam2 da skang..
ada gak ow kata makan buahan2 banyak pon bleh bantu gak hapuskan virus..

tapi keberkesanan dan kesasihannya.. pu3 tak pasti lak..

anaklaut said...

salam...

ada award untuk awak..sila ke anaklaut blog untuk ambik..:))

Adminv2 said...

Semua penyakit yg allah s.w.t berikan mesti ada ubatnya..KECUALI MATI TIADA UBAT NYA..

miss GAZA said...

baguss ni..
wlwpun masih x wujud lg penawarnya yg sebenar,
cara ni pon salah satu usaha manusia tuk cari penawarnya jgak!
=)