Followers

Tuesday, June 9, 2009

Kena Cekup Kerana Tak Pakai Baju (18+)


Keruntuhan moral di kalangan remaja amat-amat membimbangkan sejak akhir-akhir ini. Banyak kes sumbang mahram, berkesedudukan dan sebagainya banyak terpampang di dada-dada akhbar. Gambar di bawah ini adalah salah 1 daripada kejadian yang amat memalukan yang telah berjaya diambil oleh salah seorang jurufoto amatur.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Naz : Sungguh memalukan ;p

32 comments:

Sulela said...

Kekekeke...aku ingatkan manusi ala tadik...

Apsal lak dia pakai pempers tu...hahaha

faNna said...

Cehh..


Buat prank lg.


haha!

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiii

Hang punya monyet ker NAZ....
Sian dia.....tuan dia tak belikan dia baju kecik & seluar kecik ka?! heheheheh

noorlara said...

laaa buat lawak le kunun, nak kena geget bodak hini! Apapun memang ramai remaja pompuan terutamanya yg dah tak pandai memakai pakaian dengan sempurna..kalu ada kakak dan adik pompuan atau anak sedare maka tolong bantu pantau le...

Naz said...

Lela..
sebenarnya, asal dia manusia. pesal dia suka x pakai baju, tu yg kena sumpah jadi kera tu.... muahahaha

Naz said...

faNna...
hidup kena spoting... jng mare yer.. hahaha...

Naz said...

Dj Epoi...
bukan aku punya da...
tuan dia dah jatuh bangkrap. pesal tu monyet tu jd lagu tu...

Naz said...

noorlara...
betul tu cik noorlara... pompuan skrg ni pakai baju, tp mcm x pakai. free2 jer kasi dosa kat org lelaki tengok....

babymasInDaHouse said...

ala..ala...ala..sweetnya bdk yg kena cekup tu...

naqiubex said...

Dia pakai pampers la..
hahaha
siapa la pakaikan tu..

ZiLa said...

hahahahaha...kelakar betul...
beriya baca...last2 gmbr lain pulak kuar...haha..

tp sweet la monyet tu...mesti dia merajuk n lari drpd ibu dia sbb kene paksa pkai pampers...hehe..nampak kan kesedihan kt muka dia tu?? hehe
sian dia....

Amieynna Amin said...

comel nye..
pokcik yg pakai kan pampers ek..
mesti jenama huggies kan???

mamai said...

naper kau bior kan budak tu lari tak pakai baju...tengok dia pun dah malu dah tu...

Naz said...

babymasInDaHouse...
comeykan??? nak sekor? hehehe

Naz said...

naqiubex...
ntah... mungkin tuan dia yg pakaikan...

Naz said...

ZiLa...
awak ni klakar la cik ZiLa... saya pun x prasan muka kesedihan monyet tu... hahaha...

Naz said...

Amina...
bukan pokcik. tp mokcik Amina yg pakaikan... hahaha

Naz said...

mamai..
budak tu degil sngt. x sempat nak pakaikan baju, dia terus panjat pokok...

hysMan.. said...

die salah pakai la itu bukan pampers or huggies tapi TENA..
lampin dewasa kepunyaan dot..dot..dot..
hahahaaaaaa...

sape la punya keje tu???
hang kaa??
adoiii..
:)

FiNa said...

mengong mu naz...

Naz said...

Man...
yg nyatanya, tu bukan monyet aku. so, bukan kerja aku aaa...
ooo... TENA tu lampin dewasa eh? aku nak pakai boleh x? hahahaha....

Naz said...

Fina...
hahahahaha.... sakit perut aku gelakkan ko....

miss GAZA said...

smangat nak tengok.
rupanya anak berok..
huh!
=p

hysMan.. said...

pakailah..
takde hal la bro..
alang2 kasi tonggek skit punggung ko tu..
hahahhaaaa...

Naz said...

miss GAZA..
wuih... semangat tu... hahahaha.... :p

Naz said...

Man...
lawok2x... nnti aku pakai kalo aku dah tua nyanyuk nnti. bukan sekarang da... hahahaha....

FiNa said...

ko gelakkan aku lak??
aku baru bagi 3 perkataan kat situ...

Naz said...

Fina..
walaupun 3 patah, cukup menggamatkan suasana... hahahaha...

Redynne™ said...

kompius baby kera tuh..

"mak aku yg ade bulu tu ke..yg pakaikn aku pampers nih..?"

FiNa said...

Redynne,
anda sungguh memahami kera tersebut...
ye??

Naz said...

Redynne..
memang baby kera tu kompius... dialog tu anak kera tu ckp ker?? hehehe

Naz said...

FiNa..
ko paham juga?