Followers

Thursday, May 7, 2009

BUDAK MELAYU DENGAN RANTAI SALIB?


Betul ker ader orang camnie? Ini aku dapat email dari orang..


BUDAK MELAYU MURTAD!!!
APA ERTI ISLAM JIKALAU SALIB BERMAHARALELA DI LEHER!!
MEMALUKAN BANGSA DAN AGAMA!!
DIA MERASAKAN DIRI DIA HEBAT DAN MEGAH DENGAN SALIP DI DADA…
MEMALUKAN MAK PAK AJA.. MASYAALLAH!! ISH..ISH..ISH..
MACAMMANA NAK YAKINKAN AGAMA LAIN YANG AGAMA ISLAM NI SUCI SEDANGKAN UMATNYA SENDIRI MENGAGUNGKAN SALIP! NIE BUKAN SAJA BAGI MALU MAK PAK TAPI INI DAH MEMALUKAN ISLAM!!
DI DINDIN TERLEKAT KALIMAH ALLAH, DI DADA SALIP BERKUASA. NAUZUBILLAH ANAK SIAPAKAH INI???
MELAYU MACAM NI PATUT BAGI FREE AJE KAT ISRAEL BAGI TEMBAK ATAU PUN KASI SUMBAT BOM DALAM MULUT BIAR MELETUP BERKECAI!!!
TAK ADA ORG KA YG NAK MENGAMBIL TINDAKAN ATAS KEJAHILANNYA??
WAHAI KAUM MELAYU BANGKITLAH TENTANG HABIS2AN..
YA ALLAH BERIKANLAH PETUNJUK DAN HIDAYAHMU KEPADANYA SUPAYA DIA INSAF SEBELUM AJAL TIBA,, AMINNN.

Naz : Astagfirullah... tak tau apa nak cakap.

53 comments:

hysman said...

Astagfirullahalazim..
mengucap aku...
aku penah terbaca juga.tapi aku tak brani nak masok dlm n3 aku..terukkn aku nih..
bertaubatlah selagi kita bernyawa..jgn sampai da paras idung sebut kalimah pon tak terdaya..
sama2 renungkan dan berfikir sejenak..

takut aku dgn manusia skrg nih terutama Islam..dialah pembunuh,dialah perogol..masyaAllah..didikan agama ntah ilang ke mana..
hmm...
~aku ckp utk diri aku sendiri juga..
:(

joegrimjow said...

mengucap!!!

amin said...

Astagfirullahalazim..
penah terbaca jugak..
huish!!..ape nak jadi la..
jahil guh la..

Amieynna Amin said...

astaghfirulah..
letak kalimah ALLAH dlm bilik..
tp sendiri xingat ALLAH..

smoga kite terus pertahankan agama suci kita ni..

Dj Epoi said...

Salam ...Buat malu kaum jer mamat nih!!!!

Moga diberi petunjuk kejalan yang benar!!!!!

Garang juga Lu Naz kan?

Bro Framestone said...

kes cam nie mmg ade.. ade yg mmg azalinya murtad.. dan ada juga yang pakai semata2 nk menunjuk

pe2 pun kne ingt jugak.. 3x tgl sembahyang jumaat pun dah dianggap murtad.. so leh fikir2 sendiri la kan

Sulela said...

Mmmmm...aku tak berani nak kata lelaki ni Melayu yang beragama Islam. Wajah dia macam cina je. Mungkin kawan kepada penghuni rumah tu. Takde bukti soheh bahawa dia Melayu, kan? Jika betul budak ni Melayu, aku doakan dia cepat2 bertaubat nasuha.

Sekarang ni ramai yang mukanya macam Melayu tapi bangsa lain. Macam ex-boss aku dulu, dia kata orang Melayu sembelih lembu dengan cara memukul kepala lembu tu sampai mati. Kepala hotak dia. Padahal orang tu orang Indonesia. Jenuh aku terangkan kat dia cemana cara orang Melayu sembelih lembu tapi kalau mata hati dah tertutup dek syaitan tu, dia nak menang jugak...hampeh! Lantak dia la...

p/s: Dulu aku ingatkan Hans Isaac tu Melayu...huhuhu

Along Fina said...

uish...
spoil mood aku je nak bace blog...

amirul said...

Salam Naz,

Astagfirullahalazim...masyaallah
tak ingat mati ka budak tu? aku sokong naz kita hantar je org yang mcam tu kat Israel...budak2 melayu sekarang sudah tahap giler babi melebihi org kafir

a said...

astaghfirullah~

shah mohamad said...

nauzubillahi mazalik...

doakan die dan kiter semua kembali sedar tanggungjawab menjadi khalifah di muka bumi nie..

coz,tu lah tujuan kiter dijadikan sebagai manusia...

sweetsuraya said...

Astagfirullah...

hilang kata2 apabila mlihat gmbr 2..
smoga cepat2 la taubat...

Naz said...

Man..
aku ragu2 jugak nak masukkan dlm n3. tp bila pikir2 balik, aku rasa mcm x best pulak kalo aku ignore. harap2 mamat tu bertaubat dan kembali ke pangkal jln, kalo betullah dia beragama Islam. :)

Naz said...

joegrimjow...
somput dado den...

Naz said...

Bla3...
ntahla Melayu zaman skrg ni... ikut suka dia jer nak pakai salib..

Naz said...

Amina..
jahil sungguh kan? letak ayat suci dlm bilik, tp pakai salib... harap2 kita x jd mcm tu, insyaallah... moga dijauhkan...

Naz said...

Epoi..
aku garang ikut time.. tp aku x slalu garang.. :)

Naz said...

Framestone..
ntahla bro. tak tahu nak ckp apa pesal n3 ni. kalo mamat ni betul2 Islam, harap2 dia sedar...

Naz said...

Lela..
memang x der bukti, pesal aku amik dr email aku jer. mungkin betul juga apa yg ko taip tu. mungkin dia non muslim dan kebetulan amek gambo kat rumah kawan dia yg beragama Islam.. kalo dia tu betul2 bragama Islam, harap2 dia sedar sebelum dia mati...

ish.. kat Indon depa pukul kepala lembu smpai mati ker Lela? kejamnya... pas ko terangkan kat bos ko, dia paham tak?

>dulu aku tengok tv, hans tengah nak mendalami Islam... time tu dia dlm krisis dng erra...

Naz said...

FiNa...
jng la hilang mood.. jom kita goreng krepek lg... hehehe..

Naz said...

Waalaikumsalam wbt Amirul...
Ya kita hantar dia kat israel. duk Malaysia buat haru biru jer...

Naz said...

Apis...
Istigfar banyak2...

Naz said...

teamdakwah...
Insyaallah... semoga kita semua diberikan petunjuk... amin...

Naz said...

sweetsuraya..
kita doa2kan saja dia bertaubat, jika dia betul2 org Islam. :)

Sulela said...

Aku tatau tapi ex-boss aku tu kata cara dorang cakap sama macam Melayu. Jadi aku dan kawan aku buat kesimpulan orang tu orang Indonesia kafir. Aku terangkan kat ex-boss aku tu tapi dia tanak dengar. Dia kata Melayu kejam. Sakit telinga ngan hati aku dengar. Tapi nak buek camno, ex-boss aku tu anti melayu. Sebab tu masa dia benti keje, kawan ofis aku buat kenduri makan pisang. Terbahak2 kitorang gelakkan dia...

hysman said...

ko buat benda yg betol Naz..
salute aku dgn ko..
tak mcm aku penakut,tak bertanggungjawab..
bagus bro..

klu betul la mamat nih muslim,minta dibukakan pintu hati beliau..dan hormat benda yg digantung kat dinding tersebut..
aminn..

Naz said...

oo.. aku dah ingat bos ko tu. patutnya kenduri tu kena wat khemah 8 buah. siap dng ayam golek, tapai pulut, nasi beriani, air bandung soda dan sebagainya... hahaha...

Naz said...

ish, naper salahkan diri smpai camtu Man. aku brani dlm blog jer.. hehehe...

semoga beliau akan mendapat taufik dan hidayah dr Allah SWT. amin...

hysman said...

kira berani la tu kawan..
ko pikirin kat blog org takleh amek tindakan ke..
ko perhatikan saiful pon brani saman blog tau..haha..
ko kira brani la nih..
berani kerana benar..
yezzzz...salute spring..
toing!!tong!!

insyaAllah..kita mendoakn yg terbaek utk beliau..aminn..

Along Fina said...

majulah blog untuk agama, bangsa dan negara!!
(ayat terbaru aku tuh!!)

Naz said...

hehehe... tu kira berani ek?? ok, tq3x. pas ni aku akan jd makin brani.. grrr... ;)

amin...

Naz said...

Fina...
wow.. malatop la slogan baru ko nih... bagus3x...

hysman said...

berani ke??
we will see..
huahahaha..
dr.Naz da mengganazzz jadi the hulk..
hehe

Fina,aku nak pinjam slogan ko tu ler..boleh??huhu

Naz said...

ni, aku tngh koyak2 kan baju ni. badan pun dah jd kaler hijau... grr...

hysman said...

weh,mahei baju belang ko tu beb takyah ler koyakkn..sayang woo..
klu badan hang ade six pack ok gak..ini.....hehe

Naz said...

baju belang tu pun dah ke mana hilangnya. kalo ada pun, ntah muat atau tak. aku tngh nak membentuk lemak2 kat perut aku jd six pack. kalo pakai acuan kueh raya agak2 menjadi tak?? hahaha

Along Fina said...

uish!!!
ape tu???
dah tekoyak ke baju tersebut???

Redynne™ said...

hmmmm...

redynne dpt email lg dahsyat..melayu yg bangga dia bukan Islam.. siap bgtau kt paper tu dia 1 family mkn pork.

istighfar bape kali dah x tau la..

*ai samer gak cam hysman..x branik..
:)

Naz said...

Fina..
ompompuan x leh tengok. haram... hahaha...

Naz said...

Redynne..
Astagfirullah... ada ya org Melayu yg mcm tu?

Redynne™ said...

bak mai email naz..Redynne forwardkn email tu..

mungkin naz bole publish kn kt sini.. :)

Naz said...

Redynne..
boleh email kat alamat ni :
bizs.0001@gmail.com

:)

hysman said...

gambaw baju belang tu taun biler??
acuan kueh raya..boleh..
ko amek sempret punya acuan..tekan pastu jadi ler six pack..nak 12 pack pon boleh..hahaaa..

ku dgn redynee sama ler tarak berani..
weeewitt!!!hehe..

ooo ghupanya bizs.0001 tu email ko juga..awat tak ckp awal2..

Naz said...

Man, gambo tu beberapa tahun lepas. skrg badan aku dah naek sikit. hehehe..

hahaha... klako la ko ni. naper aku x terpikir.. tp kalo aku pakai kueh semprit punya acuan, bukan berjalur2 ker bentuknya? bukan jd pack, tp jd berkedut2.. hahahaha...

x berani yer? nnti aku hantar g PLKN nak??

ni aku nak ckp la.. bizs.0001 tu email aku... hahaha.. ;p

hysman said...

sama la..klu beberapa tahun lepas maksudnya 20lebih badan ko ok lg..aku nih bru lepas study badan da naek..camne tu??hmmm..ape petua kamu haa??he..

tahu juga ko sempret ye??aku pikirin tak tahu..hehe..
baru nak soh ko coba..klu berkedut ko guna anti-kedut keluaran loreal bagi string..hehe..

PLKN??hahaa..
Nak..nak..time aku 1st batch tak terpilih..kem tak cukup..aku nak sangat pegi..best wooo..
huhukk..ade bran??

susah payah aku dok copy email Naz ko tu..aku pikir biz.0001 tu org laen punya..oraitt..
hehe

Redynne™ said...

Naz,
mekasih..redynne dah send :)

Hysman,
kurang berani kot.. sbb kite2 ni kn jiwa yg mencintakn kedamaian..
takut t'jadi rusuhan kaum lak nnti.. :P

Naz said...

Man..
petua aku x boleh diikut. aku mkn sehari skali. aku dah biasa, x per. aku stat jd cenggini masa aku stat biz. memula dulu aku sibuk banget, smpai x mkn. pernah time poser, terlupa waktu berbuka....

aku suka mkn kueh semprit. ko ingat aku x tau ker kueh tu...

x nak la aku. nnti org ingat aku ni jurulatih, hahaha...
ko g tahun bila? berkawad ada mcm dlm iklan tu ker, yg snget2 tu??

tu akaun google aku utk blog2 laen. hehehe...

Naz said...

Redynne..
nnti saya buka, sehari dua ni online kejap2 jer.. tqvm

hysman said...

fuyooosampai bukak pose pon lupa..
aiyoo..parah nih...hehe..
takpe nnt ko da kaya,ko makan puas2 kat restoren prancis ke,italy ke..ok??

sempret ku pikirkan kurang popular..hehe..

PLKN aku tak dapat..PLKN ni start tahun 2005..tahun pertama tak ramai yg dapat coz tak cukup kem lagi jadi tak suma terpilih..aku juga terkecuali utk menyertai.itu yg sedih beb..klu ko gi gerenti ramai yg tersangkut kat ko..
hahaaaa..ramai weh pelatih yg tersangkut dgn jurulatih..haha..

Naz,boleh berlainan email ye??
maksud ko dgn guna akaun yg sma tapi boleh bikin alamat email berlaiaan pelbagai ye??asal aritu aku buat google reject??

Naz said...

Insyaallah.. nanti kita sama2 lunch dan dinner kat oversea... time tu kita dah sama2 bergelar jutawan muda... :)

semprit tu populer la Man, smpai dijadikan tajuk drama hari raya..

ini yg x bagus. pergi sana utk berkhidmat bukan utk mengorat. so, ko x pernah g PLKN la yer bro?

mcm ni Man. aku ada buat banyak akaun google. setiap akaun ada alamat email yg berbeza dng akaun google yg lain. setiap akaun tu aku buat banyak2 blog utk tujuan biz (adsense, affiliate dan click bank). kesimpulannya, 1 akaun google, 1 alamat email, dan boleh buat bnyk blog. hmm, aku yg fening balik apa yg aku tulis ni...

hysman said...

ha'a la tu bro..tp agak2nya time tu aku muda lagi ke??insyaAllah..
azam mesti adaa..
okeyyis nnt aku payung ko gi old traford pi makan smabil tgk bola..hehe..

ha'aa laa..drama yg raja azura n azza tu blakon kan??aku lupa laa..hehe..kalako giler citer tu..layan jugak ko ye drama tu..

tak..itu terkilan..
tapi aku tgk mmbr aku yg pegi balik2 perangai tahan 2minggu je baek lepas tu jd setan juga..lagi dasat lagi ade laa..hmm..

aku faham skit tp kurang jelas..
tapi aku boleh paham..
cuma boleh terangkan ape maksud affiliate dan click bank tu bro??

Naz said...

org laki ni muda x kira usia. lg kuat kita usaha dan berdoa, lg cepat rezeki tu tiba. mana tau lg 2,3 tahun lg semuanya berubah. :)
old traford? best tu. payung, jng x payung Man... aku suke...

aku layan drama Melayu juga. belilah barangan buatan Malaysia... hehhe

jadi, iklan PLKN dlm tv tu cuma yoyo oo la yer? yg mamat nama auf tu... hahaha...

affiliate : kita jual barang org. setiap jualan, kita dpt komisyen.

click bank : program affiliate paling best setakat ni. kat sana ada 10k produk digital yg kita boleh pilih utk jd agen. komisyen kita boleh dpt sehingga 75%!! ko nak ebook pesal tu Man??

skrg aku wat srampang 2 mata. dlm blog2 aku, aku masukkan adsense dan click bank. ;)

bina badan said...

dapatkan panduan bina otot badan agar anda lebih tuf, macho dan bergaya....semua lelaki layak memiliki badan impian anda sekiranya anda ada kemahuan...mulakan langkah pertama anda bermula disini...